Повернення. Обмін. Рекламація
ПОВЕРНЕННЯ
Ви завжди можете повернути товар протягом 30 календарних днів після доставки.
Процес повернення доволі простий:
1. Необхідно вислати на електронну адресу return@sandalino.ua наступні документи, без яких процес повернення може затягнутися:
- В темі електронного листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте. Долучіть повністю заповнену «Заявку на повернення товару» (роздрукувати та заповнити) або залишіть електронну версію заявки. З Вами зв'яжуться наші консультанти та нададуть необхідні інструкції для процедури повернення товару.
- Тільки після зв'язку з консультантами, упакуйте посилку в оригінальну упаковку. Зверніть увагу, повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної і неушкодженої упаковки та ярликів).
- Зверніться до найближчого відділення «Нова Пошта» чи УкрПошта та відправте повернення на зворотню адресу відправника. Послугу за повернення товару оплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).
Якщо виникли додаткові питання, зверніться до нашого Центру Обслуговування клієнтів +38 (098) 1 7777 49
2. Дочекайтеся повернення грошових коштів.
ОБМІН
Процес обміну:
1. Поверніть товар відповідно до пунктів 1 (див. Процес повернення)
2. Зробіть нове замовлення в будь-який зручний для Вас час. Новий товар оплачується заново, а кошти за повернений товар ми вам надішлемо протягом 14 днів з моменту надходження товару на склад.
Ми завжди піклуємося за наших клієнтів і хочемо щоб всі сторони були задоволені.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
- Після 30-ти днів з моменту його отримання.
- При відсутності «Заяви на повернення товару» із зазначеннями причинами повернення.
- При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, ярликів, етикеток та ін.
- Товари, що були у вжитку.
РЕКЛАМАЦІЯ
1. Рекламація при отриманні у відділенні служби доставки
- перевірте товар в присутності представника служби доставки. В разі виявлення дефетів (браку) сфотографуйте їх та поверніть замовлення представнику служби доставки.
- На протязі 2-х днів заповніть Заявку на рекламацію та долучіть відповідні фото браку у листі, який відправте на адресу: reklamatsiya@sandalino.ua
2. Рекламація після отримання (виявлення дефектів протягом гарантійного терміну)
Перед відправкою товару на рекламацію, надішліть нам заповнену Заявку на рекламацію на електронну адресу: reklamatsiya@sandalino.ua і долучіть фото дефектів та короткий опис. З Вами зв'яжуться наші консультанти та нададуть необхідні інструкції для процедури повернення товару.
На повернення товару неналежної якості у Вас є 30 календарних днів з моменту подачі рекламації.
Дочекайтеся розгляду Вашої рекламації, вона буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару на склад. Після позитивного рішення всі кошти будуть повернуті у спосіб, вказаний у Заявці на рекламацію